Producenci

FAQ

Do you need help? Go to see our FAQ section.



     Dokonując zakupów w Drewnianym Markecie możesz odebrać zamówione produkty na kilka sposobów (Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polski):



1. Za pomocą kurierskiej przesyłki realizowanej przez firmę DHL, UPS lub Raben

(w zależności od wagi i rozmiaru wybranych produktów, system sklepu dzięki algorytmowi wysyłki sam zaproponuje Ci odpowiedni rodzaj paczki)

 

maksymalny
wymiar
maksymalna
waga
koszt przesyłki

Paczka mikro

140x40x40cm 1 kg 13,90 zł

Paczka standard

140x40x40cm 30kg 25 zł
Paczka dłużycowa 250x20x20cm 30kg 29 zł
Paczka dłużycowa 250x20x20cm 50kg 59 zł
Paczka dłużycowa 250x20x20cm 70kg 79 zł
Paleta standard 120x80cm 300kg 159 zł
Paleta standard 120x80cm 900kg 179 zł
Paleta dłużycowa 250x100cm 900kg 199 zł

 

W ceny przesyłek wliczone zostały koszty pakowania.

                Opłaty za wybrane produkty możesz dokonać za pomocą klasycznego przelewu, płatności internetowych dotpay, a także wybierając opcję zapłaty przy odbiorze (płatne kurierowi, tzw. „za pobraniem”).
                Przy wyborze ostatniej z opcji, do kosztów przesyłki zostanie doliczone 6 zł (koszt usługi przekazania środków przez firmę kurierską)

Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, DHL lub Raben.
Czas dostawy przez firmę kurierską DHL, UPS i Raben: Maksymalnie 3 dni robocze. 



 

2. Wybierając dogodny punkt odbioru osobistego.

     Sieć naszych sklepów i punktów odbioru stale się rozrasta, oferując co raz to szerszy zasięg możliwych odbiorów bez dodatkowych opłat!


    


Wystarczy w koszyku zamówienia wybrać opcję „punkt odbioru osobistego” i dokonać wyboru, gdzie ma być dostarczona przesyłka.
 
Dostawa realizowana jest za pośrednictwem prywatnej floty transportowej Drewnianego Marketu. 

Czas dostawy do punktów odbioru to maksymalnie 7 dni roboczych, a w przypadku sklepów sieciowych i produktów, których nie ma obecnie na stanie, dostawa zajmie nam maksymalnie 5 dni roboczych. 


     Jest to zależne od naszych tras handlowych. Często odbiór jest możliwy nawet na drugi dzień! Po dostarczeniu przesyłki do wybranego przez Ciebie punktu, zostaniesz poinformowany o tym wiadomością SMS!

     W przypadku Sklepów Sieciowych płatności możesz dokonać na 3 różne sposoby:

  • - za pomocą klasycznego przelewu,
  • - płatności internetowych dotpay, 
  • - wybierając opcję zapłaty przy odbiorze (opłacisz swoje zamówienie w sklepie podczas odbioru zamówienia).

     W Punktach Odbioru płatności możesz dokonać na 2 sposoby (brak możliwości zapłaty przy odbiorze):

  • - za pomocą klasycznego przelewu,
  • - poprzez płatności internetowe dotpay


Odbiór osobisty w sklepach sieciowych i punktach odbioru jest bezpłatny!

Sprawdź czy w Twoim mieście znajduje się punkt odbioru osobistego TUTAJ





3. Wybierając opcję indywidualnej wyceny przesyłki spedycyjnej


     Może się zdarzyć, że ilość wybranych przez Ciebie produktów, nie zmieści się w jednej paczce kurierskiej lub nawet przesyłce paletowej. W takich sytuacjach, podczas przejścia do koszyka zamówienia, nasz system zaproponuje Ci wybranie opcji zindywidualizowanej wyceny kosztów realizacji zamówienia. Wówczas pracownik Biura Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą i zoptymalizuje dogodne sposoby dostawy, proponując przykładowo wysyłkę w kilku paczkach kurierskich lub za pomocą atrakcyjnych cenowo przesyłek dedykowanych (transport spedycyjny).

W przypadku powyższej opcji, sposoby opłaty za zamówienie wyglądają następująco:
klasyczny przelew lub zapłata przy odbiorze.

Dostawa realizowana jest za pośrednictwem zewnętrznych firm spedycyjnych i transportowych. 
Czas dostawy: Maksymalnie 7 dni roboczych.